Aangepast gidsen door corona


Allemaal hebben we helaas te maken direct of indirect met het corona virus. Zo ook de mensen die bij mij een vistrip willen boeken. Dagelijks zie ik door mijn werk op de ambulance de gevolgen van dit virus. Ik wil heel graag gidsen maar wil dit wel veilig voor jouw en voor mij doen.

Daarom heb ik een aantal maatregelen genomen voor een visdag bij Fishingforpredators. Het boeken van een visdag kan dus gewoon doorgaan in het nieuwe seizoen maar wel met een aantal restricties.

Veiligheid gaat voor alles, dus ook op de boot houden we 1,5 meter afstand aan.

Vandaar dat er maar 1 persoon mee kan op de boot, juist om dit te blijven hanteren.

Eten en drinken dien je zelf voor te zorgen in tegen stelling hoe ik het anders altijd doe.

Hengels en molens worden vooraf gedesinfecteerd door mij, mocht je die van mij gebruiken.

Desinfecterende middelen die aan boord zijn dien je te gebruiken mocht het nodig zijn.

Ja er zullen mensen zijn die het onzin vinden. Ik heb me eigen mening hierover, zie dagelijks de gevolgen en vandaar deze aangepaste regels.

Hopende op jullie begrip en jullie snel te mogen zien voor een mooie visdag bij Fishingforpredators.

Rick Stalenhoef


All of us unfortunately have to deal directly or indirectly with the corona virus

So do the people who want to book a fishing trip with me. Every day I see through my work on the ambulance the effects of this virus. I really want to guides but I want to do this safely for you and for me.

That's why I've taken a number of measures for a fishing day at Fishingforpredators. Booking a fishing day can therefore continue in the new season but with a number of restrictions.

Safety goes for everything, so also on the boat we keep 1 1/2 meters away. 

Thats's why only one person can use it on the boat, just to keep handling it. 

Food and drink you have to take it whit you by yourself.

Rods and reels are pre-disinfected by me, should you use mine.

Disinfectants that are on board should be used if necessary.

Yes,there will be people who think it's nonsense. I have my own opinion on this, see the consequences on a daily basis and hence these adapted rules. 

Hoping for your understanding and soon to be able to see for a beautiful fishing day at Fishingforpredators.


           


Reacties